fredag 4 mars 2011

Trevlig helg!

Guten tag! Allt väl? Jag är nu hemkommen och väntar på syster som ska hjälpa mig frakta hem kissarna som varit hos henne idag. Fönsterbytarna har kommit till vår trappuppgång nu och fast de är två våningar upp så låter det som de står i vårt kök och sågar och borrar och grejar. Stackars missarna fick ju hjärtslag igår!
Nice med fredag oxå!! Eftersom jag har pluggat i 10 månader och endast jobbat någon gång ibland så flyter liksom veckor och helger samman, ingen större skillnad och man har inte riktigt kunnat slappna av pga allt man borde göra till skolan. Nu känner man att det verkligen ska bli skönt med helg och ledighet efter en veckas jobb! Härlig känsla det där =P
Fredagkvällen kommer spenderas hemma hos familjen Thomsson/Zetterström, dit vi blivit bjudna på middag =) Imorrn hade jag visst bokat in en tvättid som jag ska försöka hinna med innan vi åker och firar kusinen Therese som fyller 25 nästa vecka och efter det blir det eventuellt lite bebismys i Hjälsta. Biltvätten får vi ta på söndag!
Ha nu en bra fredag, det ska jag! Puss&Kraam

Matdags hemma hos Angelica för någon månad sen =D

Vikkans vovve Birgith har varit dräktig och jättetjock ett bra tag, men i förrgår fick hon äntligen sina valpar! Det blev 4 honor och 2 hanar (+ en dödfödd tyvärr) Duktiga Biggan klarade av att föda fram dem naturligt, vilket är ovanligt för bulldoggar! Allihopa mår fint =)

Mycket gravid bulldogg
Mycket trött bulldogg


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar