torsdag 3 mars 2011

Longing for the weekend

Halloj! Ännu en fin arbetsdag går mot sitt slut. Den har bjudit på Musikfest, pannkakor med glass och en massa lek =) Efter jobbet åkte jag en sväng till Angelica och Maya där Angelique är och hälsar på med sin fining Emil =)
Nyss har jag och älskling käkat fisk i ugn med tomatsås (innehållande champinjoner, purjo-,scharlotten- och vitlök, räkor och curry) serverat med bulgur och sallad, mycket mumsigt! Nu är godissuget totalt, men jag får hålla ut en dag till =S
Helgen kommer (nog) att bli lugn. En middag eventuellt, biltvätt (eftersom vi inte gjort det än) och ett besök hos släkten Lindströms senaste tillskott - Casper =D Massa grattis återigen till Pernilla, Mattias och storebror Lucas!
Nu blir det en snabbdusch innan jag bäddar ner mig i soffan och väntar på Markus som är på någon form av boxningspass =P
Ha en bra kväll! Puss&Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar