fredag 11 februari 2011

Ledig fredag

Hejhej! Idag är jag hemma. Vaknade tyvärr upp med svullna halsmandlar och näsblod, men det är bättre nu. Jag rullade ur sängen för 1,5 timme sen redan =) Lika bra att fortsätta gå upp tidigt när man äntligen vant sig, annars kommer nästa jobbvecka bli asseg!
I onsdags och torsdags var det jobb men idag ska jag göra prov i psykosocialt arbete och även påbörja utbildningens sista kurs, hälsopedagogik =D Om ca en vecka är jag fäääärdig! Ska bli så otroligt skönt att börja jobba igen och på riktigt!
Kvällen kommer bli lugn som en filbunke med tacos, gottis och massa mys. Bäst att vara utvilad imorrn när vi ska på den årliga friluftsdagen hos svärföräldrarna i Rasbo utanför Uppsala. Ännu mer mys! =D

Lite "nya" Traderagrejer:

4 par jeansleggins. Sitter som en smäck med snygga detaljer (4e paret har fickor och dragkedja bak)
Dessa köpte jag för 195,-
Puder från L'Oreal, coverstick från MaxFactor och ögonbrynspenna från Rimmel
- allt till en tredjedel av butikspriserna

Igår kväll fick jag ett recept av Angelica på en fläskfilégryta med dragon och dijonsenap. Supergod!!

Lägg till bildtext
Fler inlägg under dagen utlovas ;P Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar