tisdag 8 februari 2011

Fan fan fan!!

Det är ju typiskt att man ska bli sjuk bara för man säger "jag blir faktiskt aldrig sjuk....." Här sitter jag nu och snorar och rosslar med feber under täcket =( Känner mig helt tung i huvet! Men jag tänker inte va hemma från jobbet, det är för kul för det =P Om man härdar ut och inte bryr sig så mycket så gåre nog över av sig självt (inbillar jag mig ;P)
Jag har alltså jobbat igår och idag och fortsätter nog hela veckan. Det är många som blir sjuka och då passar det inte så bra att vikarierna också blir det!
Tyvärr blev det inget av med barnskötarjobbet i Uppsala, så det är bara att leta vidare. Skickar nog in en 10, 12 ansökningar i veckan till olika jobb via arbetsförmedlingen.se, så någon måste väl nappa snart tycker jag!! Ska kolla vidare här på nätet nu och längta efter min karl =) Det är sjukt hur mycket man kan sakna någon efter bara 8 timmar, hur ska det gå när han åker till Dublin typ en vecka i mars!!!??? Gud i himmelens vilda parader, jag kommer dö! =P
Ha en fortsatt bra dag hörrni!


Bläää!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar