torsdag 24 februari 2011

Hejhej! Idag har jag varit ute på landet i Fjärdhundra hos min mor och far hela dagen. Det var tänkt att vi skulle städa och greja inför lördagens kalas, men det blev inte så mycket av det =P Vi satt mest och drack te och snacka skit (som vanligt =P) Imorrn bitti måste jag upp tidigt, för då ska jag och mor åka till Västerås och storhandla och sen baka hela eftermiddagen =D
Nu sitter jag och älskling framför tvn och kollar på Svensk maffia - väldigt bra dokumentärserie faktiskt, helt sjuka grejer som händer varje dag i vårt fina och perfekta Sverige, tragiskt alltså.
Ha en bra kväll hörrni! Puss&Kram


Min mami =)


En trött vovve vid namn Cilka

Min 2a katt i ordningen, Leon, som bor hos mor och far

.. och den tredje, charmören Sören, som också bor hos dem



Middag - Kyckling i paprikasås med bulgur

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar