söndag 27 februari 2011

Födelsedagshelg

Hallå där! Nu är helgen snart slut och den har varit så himla bra! Just nu är Markus och spelar handboll ( han blir borta hela dagen =( ) och jag kollar på tv och tänker på pizzaaaa! Orkar absolut inte gå och köpa en även om jag är värd en här i min ensamhet... Jaja, nu är jag iallafall 24 år =D Nästa år blir man 25 och har 3/4 av livet är kvar om allt går som planerat! Hahaha
Eftersom vi har så liten lägenhet så hade jag kalas ute hos mami och papi. Jättemysigt, tack igen för presenterna! Jag fick bl a två par skyhöga pumps av mina kära föräldrar - så jäkla snygga! Jag invigde det ena paret igår kväll när vi, syster och Boel åkte till Västerås och Blue Moon Bar och jag blev 1,85 lång! I like ;P Det var faktiskt askul! De två förra besöken där har slutat med att vi åkt från BMB till Joar för att det var så värdelöst ( det säger ju en del.. ) but not yesterday =D

Här är lite bilder från helgen. Alldeles för några egentligen men jag är skitdålig på att komma ihåg kameran =P 

En liten sötis på parkeringen

I fredags var jag och mor i Erikslund i Västerås. Vi handlade en massa och käka supergod thaibuffé


När vi kom hem blev det flera timmars bakning

Här rullas vetebullar som sen fylldes med vaniljkräm och rullades i socker


Muffins med rivet citronskal. Som vanligt var ju smeten godare än de färdiga muffinsen =P

Before
and after! Mumsig frosting med mascarponeost

Efter bakningen åkte jag och älskling till sköna gröna Örsa och träffade dess härliga invånare =D





 __________________________________________________________

Nu ska jag fixa något och äta innan jag avlider! Vi hörs =)

1 kommentar:

  1. Jag blir helt till mig att se vilka smaskiga cupcakes ni verkar ha gjort! Jag önskade att det fanns ett fik eller konditori som gjorde dom i stan så jag kunde äta mig tjock på dom ><.
    /Nathalie

    SvaraRadera