onsdag 2 mars 2011

Härlig dag!

Hej på er! Idag har varit en bra dag =) Fick ett samtal igår kväll av en dagmamma i Fjärdhundra som frågade om jag hade tid och lust att komma och jobba resten av veckan för en som blivit sjuk. "Javisst!" sa jag såklart, och tänkte ok, barnmamma!? Hos en sådan har jag aldrig jobbat och har ingen aning om hur de jobbar heller. Med lite fjärilar i magen kom jag ut till kl 9. Jobbade till 14.30 och däremellan har det varit så lugnt och mysigt. 6 barn på oss två vuxna som har åkt pulka, ritat, ätit köttfärssås och makaroner, gjort konstverk med stämplar m.m., hur bra som helst! Nästan säkert kommer jag behövas hela nästa vecka oxå =D Imorrn ska jag och de tre femåringarna gå till skolan och se på Musikfesten, kommer bli kanon!
Nu är babe och tränar och efter det ska vi handla lite och fixa tacos =).. måste höra med fönsterbytarna som grejar här på gården när de kommer till oss oxå, så jag vet när man ska slänga ner katterna till syster =P

Tänk vad lite solsken kan göra för ens humör!

Vad jag envisas med bilder på detta träd, men det är så himla fint =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar