måndag 14 februari 2011

Pluggmåndag

Hallå där! Glad alla hjärtans dag på er och grattis till Mattias på födelsedagen! =)
Idag är jag hemma och pluggar framför skid-VM. Älskling har också varit hemma en stund och käkat lunch. 
Helgen har varit superlyckad och varenda kroppsdel värker. Träningsvärken är total!
Fredagen blev lugn med massa mys, somnade tidigt och gick också upp tidigt i lördags. Packade ihop oss och åkte till Rasbo. Hela dagen var vi ute i det perfekta vädret! Nå längdskidor blev det inte för mig detta år, inte min grej känner jag, kanske nästa gång!? ;P Korvgrillning, gulaschsoppa och snöänglar, hur mysigt som helst. På kvällen fick vi jättegod köttgryta! Eftersom en polare från Örsa fyllt 30 var det fest i Hjälsta byggdegård. Vi hade tagit med oss ombyte och grejer ifall vi kände för lite partaj, vilket vi gjorde och runt 22 kom vi dit! Vilket drag det va! Så jäkla roligt! Nu har jag som sagt träningsvärk och blåmärken över halva kroppen, dansgolvet blev ju lite av en halkbana p.g.a. all öl och grogg som hälldes på det ;P Alla ramlade omkring hela natten! Vi åkte med Sanna och hennes karl hem till dem typ halv 4 och sov. 
Igår eftermiddag åkte jag och syster ut till Fj100 och kolla på handboll och på kvällen blev det soffläge framför "Wallander".

Gustav och Roine i skidspåret

Jenny och Emelie

Alva och Sara

Lucas

Weiii




Snöängel x 2??? haha


Korvgrillning med Gustav

Willy



 Sanna smög omkring och fotade på söndagen =P Här är klockan typ halv 1, liiite slitna var vi faktiskt!


Ikväll är vi bjudna på hjärtansdag-middag hos mor och far, trevligt! =) Höres senare! Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar