lördag 22 januari 2011

En lugn lördag..

.. har det varit. Markus var (som vanligt på lördagar) på innebandymatch, men jag har haft sällskap av min käre storebror hela eftermiddagen =) Satt för ett tag sen och studsade i soffan och höll på att dö oxå men det gick ju finfint! Härligt, Sverige!! Ett steg närmare guldet =D
Gårdagskvällen/natten var verkligen klockren! Åkte med 18.51 bussen till Örsa där jag blev hämtad av Annlill. Vi åkte hem till hennes föräldrar och fixade i ordning oss, lagade lövbiff med pommes och bearnaisesås, drack och hade det trevligt. Runt 22 traskade vi till bussen och åkte till Uppsala och Fame och dansade hela natten lång! =) Tack Lillan, Tilde, Nathalie och Mia för en skitkul kväll!
Nu sitter grabbarna och spelar Cod och jag lirar poker och käkar godis och chips med dipp. Kommer bli rik som ett troll känner jag =P
Hare fint hörrni! Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar