onsdag 16 mars 2011

Nää fy farao!

Det här är inte bra alltså.. hur faen ska jag klara mig ända till måndag!? Det var illa nog att vi trodde han skulle komma hem på söndag men så vare ännu värre!! Och om det känns asjobbigt nu, 3 timmar efter att jag lämnat honom vid bussen i Örsa, hur kommer det då kännas kl. 16 när han vanligtvis ska komma in genom dörren?? Nää fy faen alltså, det här blir inte lätt..
Helt sjukt så ensam man kan känna sig fast man vet att man bara behöver ringa ett samtal eller skicka ett mess så har man någon att vara med. Och precis nu, typ en kvart innan planet går har jag sån panik! Snart åker han och då finns ingen återvändo! Väääntaaa!! Hahaha shit alltså, jag e knäpp! Men vad ska man göra då när man är så jävla kär!?? =D

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar